Lovar att komma igång igen,,

Jag är verkligen ledsen att jag inte skrivit speciellt mycket, har varit väldigt mycket i mitt huvud senaste året. Men jag lovar att komma igång igen. Just nu ät jag i restaurang 3 gånger varje vecka. Får prova nya saker. Oturen för min del var att jag hamnade vid desserten två veckor i rad, och jag gillar inte att baka men lite kul pill med rätten var det. Även fast jag hellre filéar fisk. Jag hat påbörjat plugga om vikingatidens mat igen eftersom allt försvann när jag bytte bort iPad mot Mac. 
Men det ska nig funka tillslut igen, lite sker som saknas fortfarande. 


Här är en av förrätterna som gjordes förra veckan. 
Lättrökt pilgrimsmussla Med ört-majonnäs
Skagenröra med räka
Röra på rökt lammkött och paprika samt lite ketchup eftersom ketchup i smp mängder faktiskt är gott, även till lite lyxigare mat 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0