Inget göra idag.

Det blev falukorv och snabbmakaroner till middag idag. Snabbt, lätt men ibland är det gott också. 
Vingade liksom ingen ork att laga något avancerat. Denna dagen har gått väldigt segt. Det kändes som klockan var två pp natten när den bara vad 20.14. 
Någon som vet varför jag varje dag i mer än två veckors tid har vaknar halv sex varje morgon. Trotts klockan ringer senare.  Jag vill ha ett svar på detta. Har aldrig annars i mina 18 år vaknar innan larmet då många dagar i rad. 

Har ni något förslag på vad det kan vara så kommentera gärna. 



Vi fick kompensera den enkla maten med en liten marängsviss 

Det ser ju inte så aptitligt ut men det är ju så otroligt gott. 
Ska ta och sovs lite nu. Och vi gör imorgon igen. 

Vill nu ha recept på den vegetariska burgaren förresten? 

Ha en god natt för det ska jag ha 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0