Hemkommen

Då var man hemkommen igen. Hunden hämtad och min lillebror följde med oss hem, för det tycker han är kul. Han är hon oss en dag nästan varje helg känns det som. Men det är mysigt. 

På vägen stannade vi till vid A6 i Jönköping för att springa till Apoteket för att kolla om dom hade något som stoppade blod eftersom Billys tass blöder efter klona blev klippta igårkväll. Detta fanns dock inte men mitt favorit-juiceställe var öppet och det blev varsin smoothie därifrån. Så otroligt gott med bara ekologiska samt raw produkter. Mums! 

Sen som
Sagt bjöd mamma på tacos. Dessa nya mjuka båtarna är jättesmidiga och jättegoda. 
Det går runt en diskussion om ananas på tacos att vissa tycker det är jättekonstigt. Men jag har alltid ätit ananas på min tacos. Hur gör du? 
Om du tycker det är konstigt, prova! Det är supergott. 
Nu ska jag packa ner lite könsakter i lådor och senare sätta på en film och bara ta de lugnt.

Godnatt säger jag nu för det blir troligtvis inget mer skrivit idag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0