Fika o fila

Har haft körlektion gick väldigt bra faktiskt. Bättre än tidigare, men det hade ju vart konstigt annars. 
Rasmus hämtade mig i Kinna och vi fikade lite på Bean and butter, har varit dör några gånger nu och jag kan ärligt talat säga att jag inte är jätteimponerad. Det ska vara amerikansk stil på det hela men jag har ätit lite olika och det är inget som är sådär extra som jag vill. Det är svårt att hitta en café man tycker är mysigt och bra. Det är inte dåligt men jag vill ha något litet extra om du förstår vad jag menar. 
Jag käkade iallafall en macks med kyckling och brie samt mangoraja, en kaka med smarties, Rasmus tog en räkmacka och en stor chokladbiskvi. 


Nu har vi plockat ner o h slängt lite saker innan flytten och nu blir det bara att ta det lugnt framför tvn. 

Somnade utan att lägga ut detta så de blir ett lite försenat inlägg. 
Nu är jag påväg till skolan men flest blir det frukost på mc Donalds. Onyttigt jag vet men deras pannkakor är ju så goda och varför inte passa på när man börjar sent. 

Vi hörs sen 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0