En dag till..

Kom precis hem från övningskörningen. Det gick bra. Halkkörning är bokad nästa vecka och det känns som att jag börjar komma
Mot slutet i körningen. Hoppas på körkort snart! 

Började dagen med matlagning i skolan och ännu en "tävling" men ingen vinnare Enna gången utan bara för att visa vad vi kunde. Temas var vegetariskt och jag kommersen till denna idén 

Burgare på ärtbiff, stekpannebröd (eftersom vi hade tidsbrist) picklad rödlök. Dressing grönsaker och pommes på morot och potatis med en stark vitlöksdressing.
Jag är ju en köttälskare men detta var faktiskt otroligt gott måste jag säga. 

Sedan efter det hade vi fotografering. Och som vanligt blir man aldrig nöjd. Men det är ju mitt sista skolfoto någonting så man kanske ska köpa dom ändå. 

Är sugen på banana splitt med maränger och massa chokladsås! Så det blir nog att göra det sedan.
Sen ska jag kolla på de nya avsnitten av Unga föräldrar som jag helt missat stt det nu finns en ny säsong på. Jag trodde jag skulle få vänta i evigheter. Men ikke.
Har du sett det? Det är jättebra verkligen! 
Något körtest skall nog göras också tror jag. 

Vi hörs kanske senare!  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0