Rice-muggar.

Som jag sa i tidigare inlägg skulle vi till gekås. Köpa rengöringssaker osv inför flytten. Brukar komma ut med massa onödiga saker och hundra klädesplagg. Men inte denna gången. Bara nödvändiga saker. Dock en högtalare till telefonen som kanske var ett måste just nu men vi har kollat på det ett tag nu så det blev att köpa en nu. Det är smidigt med bluetooth så man slipper massa sladdar och sådant i telefonen. 
På Lantmännen i handelshuset jämte Gekås säljer dom precis min inredning. Greengate, miljögården och mina favoritmuggar från märket Rice. Ni som inte vet vad det är så är det muggar gjorda i melanin, plast alltså. Har fyra stycken redan och nu köpte jag fyra till. 

Dessa var de jag köpte i Torsby förra veckan nör vi var där 

Dessa köpte jag nu på Lantmännen. Tycker de är jättefina. 

Gillar inte de muggar med skrikiga färger men Rice har nu kommer med sina nya kollektioner som är lite mer i pasteller. Jättefina verkligen. 
De säljer ju andra saker också som skålar, fat, tårtspadar och annat kul. 
Roligt nör man kan börja shoppa nytt nu innan flytten. 

Mamma och Robban bjöd på mat nyss. Eftersom vi bjöd på en stor frukost kl. 8 i morse med våfflor, flera sorters sylt, frallor med pålägg av alla dess sorter, vattenmelon, juice, nutella med mera. Gott var det iallafall 

Vi blev iallafall serverade tjälknöl med sås och potatis. Samt tillbehör. Dock hade vår hund ätit upp halva köttbiten medan vi var på gekås. Men det lilla man fick var jättegott. Det är ju ändå såsen och potatisen som är godast 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0