Mysig helg.

Har hela veckan vaknat mellan 05.20 och 05.40. Något så otroligt störande. 
Igår va vi i skene och kollade på folkrace. Sen tog vi med min lillebror hem till oss och vi åt lite godis och chips framför en film. 
Call girl kollade vi på. Vi hittade den bland outlet filmerna på hemmakväll. Har sett den innan. Jag älskar svenska filmer. Nu är William och spelar fotbollscup. Vi ska hämta han och mamma senare vid tvåtiden. 
Jag sitter fortfarande i pyjamas och kollar på tv. Jamie oliver. Inte min favorit men det finns inte så mycket annat.
Jag var på Erikshjälpen igår också och hittade ett bord som var lite otydligt att ta med sig när man är full bil redan. Hittade dock en kofta och en necessär som jag kan visa senare. 



Nu ska jag ta på mig lite kläder och fixa i ordning mig för att sedan åka och jämte mamma och William. Sedan blir det en tripp till gekås och handla lite rengöringssaker inför flytten som sker 1 oktober. Man kanske hittar något roligt till sig själv med .

Hörs sen! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0