Gekås

Idag har jag haft praktik. 
Kålpudding med sås och potatis stod på  menyn. Gott, de använde risgrynsgröt i färsen konstigt men faktiskt gott. Det är säkert för det är en skola och maten ska mätta mer men jag skulle absolut kunna göra det själv. 
Mamma kom och hämtade mig sp jag körde hem och tog en fika. 
Sen åkte vi + Rasmus till gekås då min lillebror fyller år imorgon och vi letade present till honom. Det är så svårt till en unge som "inte vet" någonting om någonting. 
Jag köpte iallafall ett par hörlurar till mig själv i samma gröna fina färg som vår kitchen aid där hemma. 

Ursäkta mina fula naglar. Jag får inte ha långa eller målade naglar i köket. Hörlurarna är från Urbanears och färgen Mint. Älskar mintgrönt
Efter det käkade vi subway. Min favorit är american steakhouse melt +bacon, kryddig ost och bbq-sås. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0