En ointressant dag

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Inte ätit något speciellt eller nått. 
Så detta inlägget kommer inte vara det roligaste men jag skriver iallafall. 

Matlagning i skolan idag men ingen matlagningen utan har gjort praliner. Har dock ingen bild. För de blev inte sp speciellt bra. Säkert goda men inte fina att kolla på. 

Min lunch i skolan. 

Sen efter skolan åkte vi och åt på Max och vidare till soptippen för stt slönga lite saker. 

Sedan dess har jag duschat. Suttit och tagit det lugnt. Kanske blir att packa ner lite saker i lådor nu när det inte finns allt för mycket på tvn att kolla på. 


Nu blir det en kexchoklad och försöka bli lite pigg sp man inte sömnar för tidigt. Det blir lött att man vaknar tidigt imorgon och inte kan somna om då. 

Vi hörs imorgon. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0